שאלות נפוצות

יש לכם שאלה ? ריכזנו את השאלות והתשובות בהן נתקלנו במהלך השנים.

חסרה לכם תשובה? אנא מלאו את טופס הצור קשר כאן ונחזור עם תשובה בהקדם.

מיד בתום ביצוע ההזמנה והשלמת התשלום תקבלו אישור הזמנה ושובר נסיעה לכתובת המייל. מרגע זה ההזמנה מאושרת.
בכל שינוי שיש כמו שינוי מספר הנוסעים, שינוי יעד האיסוף/שעת האיסוף, מספר המזוודות המותרות לנוסע יש לעדכן אותנו במייל ישירות או דרך עמוד הצור קשר באתר.
במידה ועליך לבטל את ההזמנה יש לעדכן אותנו במייל או באמצעות עמוד הצור קשר באתר. במידה והביטול יעשה בתוך 48 שעות מיום מועד מתן השירות לבודדים או 72 שעות לקבוצות ייתכן כי יגבו דמי ביטול.
בהזמנת שירותי העברות פרטיים הנהג ימתין לך מיד ביציאה לאולם מקבלי הפנים כאשר הוא מחזיק שלט עם שמך ויקח אך ורק אותך ומספר האנשים שהזמנת ישירות לבית המלון. בהזמנת העברות שאטל משותף ייתכן ותדרש להמתין עד כ-45 דקות עד להגעת יתר הנוסעים. כמו כן יתבצע פיזור בין מספר בתי מלון.
המחיר בהסעה פרטית הוא לרכב (כל הנוסעים) לכיוון והמחיר בהסעת שאטל הוא למספר הנוסעים שנבחר לכיוון.
המדיניות שלנו הינה להציג את המחיר הסופי באתר, אנו לא גובים שום תשלום מעבר לכך גם במקרים של פקקי תנועה או עיכובים שונים המאריכים את זמן הנסיעה.
המחיר אותו שילמת כולל הכל והשארת טיפ איננה חובה. יחד עם זאת נהוג בעולם להשאיר תשר לנהג במידה ואתם שבעי רצון מעבודתו.
כל נוסע רשאי להעלות על הרכב מזוודה אחת של עד 20 ק"ג ותיק יד (תיק מחשב/תיק גב ). במידה ואתה חורג מכך יש לעדכן אותנו לפני מועד מתן השירות מכיוון שיתכן שסוג הרכב יכול להשתנות בהתאם למספרם ומשקלם של המזוודות.
במידה והזמנת העברות פרטיות הנהג יחכה לך מייד עם צאתך לאולם קבלת הפנים של הטיסות הנוחתות כאשר הוא אוחז שלט בידו ועליו שם הנוסע אותו מסרת בהזמנה. במידה והזמנת שירות שאטל יופיעו הנחיות מפורטות בעברית ובאנגלית על גבי השובר שקיבלת בעת ביצוע ההזמנה לגבי נקודת מפגש.
הסר דאגה מלבך, הנהגים שלנו מעודכנים לגבי לוח ההמראות ונחיתות ובהתאם לכך מעדכנים את שעת האיסוף שבה ימתין לך הנהג. במידה וחל איחור העולה על 3 שעות יש לעדכן אותנו בטלפון חירום / ווטסאפ המופיעים על גבי השובר שבידך.
במידה ושעת ההמראה בחזור שונתה יש ליצור קשר בהקדם עם מוקדם החירום שלנו באמצעות טלפון / ווטסאפ אשר פרטיהם מופיעים על גבי השובר שבידך או באמצעות טופס צור קשר באתר בציון מספר הזמנה. אנו נעשה את המיטב על מנת להתאים את שעת האיסוף לשעת ההמראה העדכנית.
בשדות תעופה עמוסים לעיתים קשה לזהות את הנהג. במקרה כזה יש לעבור על השלטים של הנהגים הממתינים באולם מקבלי הפנים ולנסות לאתר את הנהג. במקרים חריגים בהם עדיין לא מצאתם יש לפנות אלינו לטלפון החירום אשר זמין 24/7 או לווטסאפ על מנת לקבל עזרה בזמן אמת. אין לעזוב את אולם מקבלי הפנים באמצעי תחבורה חליפיים טרם פניה אלינו.
בכל מקרה אשר הטיסה נחתה בזמן ונוצר עיכוב עקב איבוד המזוודות, התעכבות במכס, עיכוב על ידי משטרת הגבולות יש ליצור קשר טלפוני במספר החירום ולעדכן, במידה ולאחר יותר משעה הנהג לא קיבל עדכון לגבי העיכוב איננו מתחייבים לכך שהוא ימתין.
בכל אישור הזמנה אנו מצרפים את הפרטים לגבי איסוף האיסוף בחזור. בשירות פרטי שעת האיסוף נקבעת בעת ביצוע ההזמנה. בשאטל המשותף בחלק מהיעדים השעה נקבעת בעת ביצוע ההזמנה ובחלק מהיעדים שעתה איסוף נקבעת על ידי החברה המקומית יום לפני החזור. יש לעיין בהנחיות בתחתית השובר לגבי שעת האיסוף בחזור. במידה ויש שינוי בטיסת החזור כגון מספר טיסה/שעת המראה יש ליידע אותנו מייד באמצעות מייל /צור קשר באתר.
במידה ואתה טס עם ציוד חריג יש ליצור עמנו קשר לפני ביצוע ההזמנה מכיוון שציוד חריג יכול לשנות את סוג הרכב שיאסוף אותך.
במידה ואינך מוצא את היעד בו אתה מעוניין שיתבצע האיסוף אתה מוזמן ליצור עמנו קשר דרך עמוד “צור קשר”, לציין את פרטי בקשתך ואנו נחזור אליך עם הצעת מחיר בהקדם.
בוודאי! אנא רשמו בטופס יצירת הקשר את פרטי הבקשה ונציגי האתר יצרו עמכם קשר על מנת לתת לכם הצעת מחיר.
במידה ונותרו פחות מ48 שעות למועד האיסוף המבוקש יש ליצור עמנו קשר לפני ביצוע הזמנה משום שהדבר יכול להשפיע על זמינות השירות.
אם חזרתם מנסיעה ואינכם שבעי רצון מאיכות השירות אנא ידעו אותנו באמצעות המייל/עמוד צור קשר בפרטי המקרה ומחלקת שירות הלקוחות שלנו תבדוק את המקרה מול הגורם האחראי בחו"ל .